مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی درونی 42 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی درونی 42 صفحه|42081991|فصل دوم پایان نامه بازاریابی درونی,مبانی نظری بازاریابی درونی,پیشینه تحقیق بازاریابی درونی,پیشینه داخلی بازاریابی درونی,پیشینه خارجی بازاریابی درونی,پیشینه پژوهش بازاریابی درونی,پیشینه نظری بازاریابی درونی,ادبیات نظری بازاریابی درونی,چارچوب نظری بازاریابی درونی
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی درونی 42 صفحه آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی درونی 42 صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی درونی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات42
حجم74/747 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

بازاریابی درونی به عنوان یک فناوری مدیریتی در جهت حل مشکلات مربوط به بهره وری خدمات درونی، بازارگرایی، اجرای موفق برنامه های مناسب و مشتری گرایی می باشد (وری ، 1999). نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی درونی می باشد که در ابتدا به مبانی نظری بازاریابی درونی می پردازیم و در ادامه پیشینه تحقیق بازاریابی درونی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهیم. بازاریابی درونی شکلی از بازاریابی است که مشتریان و عرضه کنندگان در درون سازمان می باشند.

بررسی ادبیات بازاریابی درونی و اجزای اصلی آن (آمیخته بازاریابی درونی) در اینجا است. در بازاریابی داخلی، محصول در سه سطح زیربنایی، استراتژیک و وظیفه ای قابل بررسی است. محصول در بازاریابی داخلی در سطح زبربنایی شغل می باشد که بیشتر محققان نیز این سطح را در نظر گرفته اند. در سطح استراتژیک، محصول شامل ارزش ها و نگرش هایی است که در سازمان وجود دارد و در سطح وظیفه ای شامل سنجه های عملکردی جدید و راه های جدید در مدیریت مشتری می شود. در بازاریابی داخلی به قیمت، هزینه ی روان شناختی یادگیری روش های جدید کار اطلاق می شود. ترفیع در بازاریابی درونی به انگیزش کارکنان و تاثیرگذاری بر نگرش های کارکنان اطلاق می شود. ترفیع یا ارتباطات در بازاریابی داخلی بسیار مهم است.

اگر کارکنان انگیزه ی لازم را نداشته باشند یا نگرش های آنان هماهنگ با فلسفه ی وجودی سازمان یا ارزش های سازمان نباشد، سازمان دچار انحراف و گسستگی خواهد شد؛ بنابراین جزء ترفیع یا ارتباطات در بازاریابی داخلی بسیار حیاتی و ضروری است. جزء دیگر بازاریابی بیرونی، توزیع است. توزیع در بازاریابی داخلی شامل جلسات، کنفرانس ها، سمینارها و ملاقات های رودررو است. توزیع می تواند برای بیان اهداف، استراتژی ها و همچنین مشارکت دادن کارکنان در فرایند تصمیم گیری به کار گرفته شود. رفیق و احمد (1993) بازاریابی درونی را تلاش برنامه ریزی شده برای غلبه بر مقاومت سازمانی در برابر تغییر و همتراز کردن و انگیزش و یکپارچه کردن کارکنان برای اجرای اثربخش استراتژی های شرکتی و وظیفه ای تعریف کردند (رفیق و احمد، 1993).


فهرست مطالب
تعریف نظری و مفهومی بازاریابی درونی
تعریف عملیاتی بازاریابی درونی

فصل دوم پایان نامه چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی درونی

مقدمه
2-4.بازاریابی داخلی
2-4-1.تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی
2-4-2. عناصر بازاریابی داخلی
2-4-3.آمیخته بازاریابی داخلی
2-4-4.اصول بازاریابی درونی
2-4-5.گام های بازاریابی داخلی
2-5پیشینه تحقیق
2-5-1.تحقیقات داخلی
2-5-2.تحقیقات خارجی
2-6.خلاصه فصل و ارائه مدل

منابع






"